Wirtualne Biuro

krakowski-adres.pl - Wirtualny Adres 2

Wirtualne Biuro – 99 zł (netto) miesięcznie

Co to jest Wirtualne Biuro?

Jeśli:

  • rozpoczynasz dopiero działalność
  • chcesz zdobyć nowe rynki
  • chcesz ograniczyć koszty prowadzenia firmy
  • często zmieniasz swoje biura
  • Twoi klienci są wszędzie
  • chcesz tworzyć profesjonalny wizerunek Twojej firmy

Nasza usługa jest właśnie dla Ciebie!!!

Jesteśmy jednym z pierwszych Wirtualnych Biur na terenie Krakowa. Oferujemy sprawdzoną i stabilną obsługę. 

ZAUFAŁO NAM JUŻ PONAD

1000 FIRM

od 49 zł

miesięcznie

OFERTA I

CENNIK

 

 

Istniejemy od 2008 roku

 

 

Mamy już ponad 1000 klientów

CZEKAMY

NA KONTAKT

Własne biuro w Krakowie

Usługa wirtualnego biura daje możliwość rejestracji Twojej firmy pod naszym adresem w Krakowie, ul. Bandurskiego 66 lok. 4 oraz korzystania z naszego adresu jako adresu korespondencyjnego.

Usługi wirtualnego biura zyskują coraz szersze zastosowanie i są bardzo tanim rozwiązaniem dla wielu firm. Wirtualne biuro daje możliwość znacznego ograniczenia kosztów, gwarantując elastyczność i swobodę działania.

Obecnie możliwość korzystania z wirtualnego biura w dowolnej lokalizacji ma każdy, z uwagi na szybki rozwój takich technologii jak telefony komórkowe, Internet, mail, czat, wideokonferencje.

Dzięki usłudze wirtualnego biura….

  • znacznie ograniczysz koszty związane z wynajmem lokalu biurowego
  • nie będziesz musiał ponosić wydatków z utrzymaniem biura a także jego umeblowaniem
  • przestaniesz się martwić o przychodzącą pocztę oraz jej obsługę
  • będziesz mógł pracować z dowolnego miejsca
  • będziesz korzystał z prestiżowego adresu siedziby swojej firmy w centrum Krakowa

W cenie abonamentu:

  • pomoc w rejestracji firmy
  • zgodę na rejestrację Twojej firmy pod naszym adresem (31-515 Kraków, ul. Bandurskiego 66 lok.4)
  • odbieranie i ewidencję poczty
  • informowanie telefoniczne, sms`owe, mailowe o dotarciu poczty
  • raz w tygodniu odsyłamy pocztę na wskazany adres na nasz koszt (w przypadku odesłań 2 lub więcej razy doliczamy dodatkową opłatę)
  • pocztę możesz również odebrać u nas osobiście: pon – pt godz. 8.00 – 16.00
  • możliwość korzystania z numeru fax wynajmującego – do 10 stron gratis (każda kolejna płatna 1 zł (netto)

Dodatkowo:

  • skanujemy Twoją pocztę – 50gr/stronę
  • nadajemy przesyłki listowne lub kurierskie
  • nadajemy numer telefonu stacjonarnego lub nr fax
  • świadczymy usługi księgowe
  • a także wiele innych usług które stworzymy i dopasujemy specjalnie do Twoich oczekiwań

Aby skorzystać z oferty wirtualnego biura należy:

  • zapoznać się z umową – pobierz umowę
  • zadzwonić do naszego biura obsługi klienta lub wysłać maila na adres: kontakt@krakowski-adres.pl w celu ustalenia szczegółowego zakresu oczekiwanych usług
  • przesłać do nas dane w celu przygotowania umowy
  • przygotowaną umowę prześlemy do Ciebie mailem lub drogą pocztową z prośbą o podpisanie i odesłanie do nas, możesz ją także podpisać osobiście w naszym biurze.
  • po zakończeniu spraw formalnych możesz rozpocząć korzystanie z naszych usług

Ile kosztuje usługa i na jaki czas podpisywana jest umowa…

Miesięczny koszt usługi to 99 zł netto + 23% VAT.

Każdą umowę podpisujemy na czas nieokreślony, z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Adresy urzędów obsługujących naszych najemców

Urząd Skarbowy:

Urząd Skarbowy Kraków – Śródmieście

Adres: 31-272 Kraków, ul. Krowoderskich Zuchów 2

Godziny otwarcia:

poniedziałek: 07.15 – 18.00,

wtorek – piątek: 7.15 – 15.15

(kasa urzędu otwarta jest codziennie w godzinach: 07.30 – 14.00

Telefony:

– ewidencja i rejestracja podatników (NIP):

  (0-12) 66 56 481

– podatek dochodowy (stos. pracy, renty, emerytury)   (0-12) 66 56 581

– podatek VAT (0-12) 66 56 185

– kasy rejestrujące (0-12) 66 56 190

– rachunkowość (0-12) 66 56 582

– egzekucja administracyjna (0-12) 66 56 583

Fax: (0-12) 63 43 424

Zakład Ubezpieczeń Społecznych:

ZUS Inspektorat Kraków – Krowodrza

Adres: 30-015 Kraków, ul. Świętokrzyska 12

Godziny otwarcia dla klientów:

poniedziałek: 8.00 – 17.00,

wtorek – piątek 08.00 – 15.00

Telefon.: (0-12) 630 22 00

Fax.: (0-12) 632 20 87

CO ZYSKASZ DZIĘKI SKORZYSTANIU Z NASZEJ KSIĘGOWOŚCI ?
  1. Indywidualne przypisanego profesjonalnego księgowego
  2. Nowoczesną i bardzo przyjazną obsługę Twojej firmy
  3. Wszelkie rozliczenia z ZUS i US zrobione na czas i bez błędów
  4. Cykliczne informacje na temat podatków i ZUS do opłaty
  5. Łatwy dostęp do sprawdzonych radców prawnych
  6. Profesjonalny program do fakturowania
  7. Dostęp do panelu klienta z Twoimi danymi finansowymi
UMOWA

Umowę podpisujemy na czas nieokreślony z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia. Nie wiążemy do siebie nikogo długimi umowami. Naszych klientów przywiązujemy do siebie wyłącznie wysoką jakością usług i obsługi.

KOSZT MIESIĘCZNY – KSIĄŻKA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW
 
  • do 10 dokumentów miesięcznie – 100 zł netto
  • od 11 do 25 dokumentów miesięcznie – 150 zl netto
  • od 26 do 50 dokumentów miesięcznie – 300 zł netto
  • od 51 do 100 dokumentów miesięcznie – 520 zł netto
  • od 101 do 200 dokumentów miesięcznie – 780 zl netto
  • opłata za każdy dokument powyżej 201 – 3,9 zl netto
KOSZT MIESIĘCZNY – PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ
 
  • do 5 dokumentów miesięcznie – 200 zł netto
  • od 6 do 25 dokumentów miesięcznie – 390 zl netto
  • od 26 do 50 dokumentów miesięcznie – 650 zł netto
  • od 51 do 100 dokumentów miesięcznie – 1040 zł netto
  • od 101 do 200 dokumentów miesięcznie – 1560 zl netto
  • opłata za każdy dokument powyżej 201 – 7,6 zl netto
ZASADA NALICZANIA POWYŻSZYCH OPŁAT
 
Opłata za nasze usługi uzależniona jest od ilości zaksięgowanych dokumentów w danym miesiącu. Jeśli np: w miesiącu marcu będziesz miał 50 dokumentów to 1 dnia kolejnego miesiąca wystawimy Tobie fakturę zgodnie z ceną dla przedziału w którym znajduje się 50 dokumentów. Jeżeli natomiast w kolejnym miesiącu będziesz miał 4 dokumenty to Twoja faktura zmniejszy się do przedziału w którym znajdują się 4 dokumenty. Pobieramy więc opłaty za realnie wykonaną pracę.
 
CO ROZUMIEMY POPRZEZ  POJEDYNCZY DOKUMENT KSIĘGOWY ?
 
Jako pojedynczy dokument rozumiemy: wyciąg bankowy o oddzielnym numerze, fakturę sprzedaży, fakturę zakupu, umowę o dzieło, umowę zlecenie, pracownika etatowego, raport kasowy, raport kasy fiskalnej inny dokument wymagający sporządzenia polecenia księgowania.
 
CHCESZ PODPISAĆ UMOWĘ ?
KLIKNIJ TUTAJ I WPISZ SWOJE DANE

USŁUGI KSIĘGOWE

 

 

SKORZYSTAJ ZE SPRAWDZONEJ KSIĘGOWOŚCI

GODZINY OTWARCIA

9:00 – 17:00

Poniedziałek – Piątek

ODDZIAŁ NR 2
GODZINY OTWARCIA

9:00 – 17:00

Poniedziałek – Piątek

NA CZYM POLEGAJĄ NASZE USŁUGI ?
Wirtualne Biuro

Dzięki tej usłudze będziesz mógł zarejestrować swoją firmę pod naszym adresem Natomiast nasz pracownik będzie pełnił funkcję Twojego mini-sekretariatu tzn.: będzie odbierał Twoją pocztę i informował Ciebie o niej poprzez e-mail. Na Twoje życzenie poczta może być skanowana na Twój e-mail lub też odsyłana na Twój e-mail. Pocztę możesz też odebrać osobiście lub przez pełnomocnika w naszym biurze.

Wirtualny Adres / Skrytka Pocztowa

Dzięki tej usłudze będziesz mógł korzystać z naszego adresu jako adresu do korespondencji dla Twojej firmy lub Ciebie jako osoby indywidualnej. Natomiast tak jak w usłudze Wirtualnego Biura nasz pracownik będzie pełnił funkcję Twojego mini-sekretariatu tzn.: będzie odbierał Twoją pocztę i informował Ciebie o niej poprzez e-mail. Na Twoje życzenie poczta może być skanowana na Twój e-mail lub też odsyłana na Twój adres. Pocztę możesz też odebrać osobiście lub przez pełnomocnika w naszym biurze.

Różnica pomiędzy tymi dwoma usługami jest więc bardzo prosta w Wirtualnym Biurze możesz zarejestrować swoją firmę i korzystać z naszego adresu jako adresu do korespondencji natomiast Wirtualny Adres/Skrytka Pocztowa to adres korespondencyjny bez możliwości rejestracji firmy.

DLA KOGO SĄ TE USŁUGI I PO CO ?

Usługa skierowana jest do każdej firmy lub osoby fizycznej która chce pozbyć się wielu problemów związanych z ewentualnymi zmianami miejsca siedziby czy zamieszkania. Niezależnie od tego ile razy będziesz zmieniał swoje miejsce pracy lub zamieszkania, nie będzie to miało wpływu na zmianę adresu siedziby Twojej firmy a co za tym idzie nie będziesz go musiał aktualizować we wszystkich umowach, kontach bankowych, na fakturach, materiałach promocyjnych itp. Usługa Wirtualnego Biura jest też dla tych którzy nie potrzebują stałego biura a nie chcą rejestrować swojej firmy w domu. Wirtualne Biuro to Gwarancja Spokojnego Biznesu!

UMOWA

Umowę podpisujemy na czas nieokreślony z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia. Nie wiążemy do siebie nikogo długimi umowami. Naszych klientów przywiązujemy do siebie wyłącznie wysoką jakością usług i obsługi.

Jeśli chcesz zapoznać się z umową pobierz jej wzór poniżej:

FORMAT PDF                                FORMAT WORD

KOSZT MIESIĘCZNY:
Wirtualne Biuro:
99 zł netto tj.: 121,77 zł brutto
Wirtualny Adres / Skrytka Pocztowa:
49 zł netto tj.: 60,27 zł brutto

Przy podpisaniu umowy pobieramy opłatę za pierwszy miesiąc + dwu miesięczną kaucję zwrotną na poczet rozliczenia usług dodatkowych

USŁUGI DODATKOWE

Skanowanie poczty – koszt: 0,5 zł netto/strona

Odesłanie poczty – koszt: 5 zł netto + opłata pocztowa

Usługi księgowe od 100 zł netto miesięcznie

SPOSÓB INFORMOWANIA O POCZCIE

Po odebraniu korespondencji do Twojej firmy, nasz pracownik wyśle do Ciebie informację mailową o nadawcy listu i rodzaju listu. Jeśli zechcesz możemy Twój list otworzyć i zeskanować. Listy możemy też odesłać na wskazany adres lub możesz je odebrać osobiście lub przez pełnomocnika.

CHCESZ PODPISAĆ UMOWĘ ?
KLIKNIJ TUTAJ I WPISZ SWOJE DANE
NAZWY I ADRESY URZĘDÓW

Urząd Skarbowy Kraków-Śródmieście

31-272 Kraków, ul. Krowoderskich Zuchów 2

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

31-080 Kraków ul. Pędzichów 27

NAZWY I ADRESY URZĘDÓW

Urząd Skarbowy Kraków-Krowodrza

31-272 Kraków, ul. Krowoderskich Zuchów 2

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

31-080 Kraków ul. Pędzichów 27

Gwarancja Satysfakcji

Dlaczego powinieneś nas wybrać?

Ponad 1000 klientów

Skorzystasz ze sprawdzonej usługi i firmy której zaufało już ponad 1000 klientów. Z nami masz pewność stabilności Twojego biznesu.

Odpowiadamy na potrzeby klientów z bardzo dużą szybkością. Ciągle monitorujemy jakość i szybkość obsługi.

Szybkość
Codziennie sprawdzamy trendy rynkowe, zawsze dostosowując nasz zakres usług do bieżących i przyszłych trendów rynkowych.

W trosce o Państwa bezpieczeństwo i poczucie satysfakcji z naszych usług zatrudniamy najlepszych specjalistów. Jeśli jednak nie będą Państwo zadowoleni ze współpracy z nami z jakiegokolwiek powodu, to w terminie 30 dni od daty podpisania umowy gwarantujemy zwrot 100% zapłaconego nam abonamentu.

  • Umowa Wirtualnego Adresu
  • Pełnomocnictwo do odbierania Przesyłek
  • Umowa Wirtualnego Biura