Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – jest to spółka którą może utworzyć jedna jak i wiele osób fizycznych oraz prawnych.
Plusy prowadzenia spółki z ograniczoną odpowiedzialnością:
  • brak odpowiedzialności materialnej wspólników za zobowiązania spółki
  • niskie koszty najmu lokalu (przy skorzystaniu z oferty wirtualnego biura)
  • wszelkie decyzje powołuje zarząd, powołany w drodze uchwały przez wspólników
Minusy prowadzenia spółki z ograniczoną odpowiedzialnością:
  • wysokie koszty założenia i prowadzenia spółki
Jak zarejestrować spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością – instrukcja krok po kroku:
  1. Wybranie Miejsca Rejestracji Działalności (na samym początku należy zastanowić się gdzie zarejestrujemy swoją spółkę z ograniczona odpowiedzialnością, możesz to zrobić w domu, jednak gdy nie chcesz aby odwiedzali Ciebie w domu klienci zastanów się nad inną lokalizacją, doskonałym rozwiązaniem w takim przypadku jest skorzystanie z usługi Wirtualnego Biura)
    Korzyści korzystania z Wirtualnego Biura:
    – niskie koszty miesięczne
    – klienci nie przychodzą do Ciebie do domu
    – gdy wynajmiesz lub zmienisz lokal, adres siedziby pozostaje ten sam, nie ma potrzeby dokonywać wielu zmian w urzędach, banku, księgowości, czy informować kontrahentów o zmianie adresu)
    Adres Wirtualne Biura w Krakowie: 31-515 Kraków, ul. Bandurskiego 66 lok.4
    Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek: 09.00 – 17.00
    Koszty: od 199 zł (netto) miesięcznie
    Szczegóły oferty: KLIKNIJ TUTAJ
  2. Podpisanie umowy spółki w formie aktu notarialnego
  3. Rejestracja spółki w Krajowym Rejestrze Sądowym
  4. Urząd Statystyczny (w urzędzie statystycznym należy dokonać wpisu w celu uzyskania numeru REGON)
    Wniosek: POBIERZ
    Koszty: brak opłat
  5. Urząd Skarbowy (w urzędzie skarbowym należy złożyć wniosek o nadanie numeru NIP oraz dokonać zgłoszenia do podatku VAT)
    Wniosek: Zgłoszenie NIP-2 – POBIERZ, Zgłoszenie do VAT – POBIERZ
    Koszty: brak opłat za uzyskanie numer NIP, jest jednak opłata za zgłoszenie jako płatnik podatku VAT w wysokości 170 zł 
  6. Bank (każdy przedsiębiorca powinien posiadać konto firmowe)
  7. Biuro Rachunkowe (każdy przedsiębiorca musi prowadzić księgowość swojej firmy, wybierająć biuro rachunkowe należy dokładnie sprawdzić dane biuro, szczególną uwagę polecamy zwrócić na poziom obsługi klienta w danym biurze oraz otwartość na klienta.)
    Polecane Biuro: Zobacz na naszej stronie w dziale Usługi Księgowe.
    Koszty: od 700 zł miesięcznie
Jeśli chcesz aby nasz konsultant wypełnił za Ciebie wszelkie dokumenty potrzebne do rejestracji zadzwoń. Nasza usługa w zakresie pomocy w rejestracji działalności gospodarczej to jednorazowy koszt 1500 zł (dla osób które skorzystają z naszej usługi Wirtualnego Biura pomoc w rejestracji działalności świadczymy BEZPŁATNIE)